Hoppa till huvudinnehåll

Bureå församling - gudstjänstprogram

Plats
4 Sön i påsktiden Mässa Bureå kyrka Robert Koss. Kyrkkaffe (i församlingsgården) efter gudstjänsten
Veckomässa Kryptan
5 Sön i påsktiden Gudstjänst Bureå kyrka
Bönsöndag Kretsgudstjänst, sammanlyst Östra Falmark Kristoffer Lindberg, sång av Kyrkokören. Servering
Kristi Himmelsfärdsdag Gökotta Fiskekapellet Vid Fiskekapellet i Hembygdsparken. Lars Lundström. Ta med fikakorg.
Söndag före pingst Mässa Bureå kyrka Heinrich Fröb. Kyrklunch i församlingsgården efter gudstjänsten.
Heliga trefaldighet Konfirmation med mässa Bureå kyrka
3 sön eft trefaldighet Sommarmöte (sammanlyst) Östra Falmark Catrin Marklund, sång av Byakören
Gudstjänst Bureå kyrka
Onsdag Musik i sommarkväll Bureå kyrka Duo Vox. Ida Molinder Persson och Åsa Jönsson sjunger och spelar musik med norrlandstema.
Sommarmöte Bureå kyrka Ekumenisk gudstjänst
Sommarmöte Bureå kyrka Ekumenisk planeringsgrupp
Söndag Musik i sommarkväll Bureå kyrka Sång och musik med Björn Larsson (basbaryton) och Robert Pauker (piano, orgel)
Julotta i Östra Fahlmark Östra Falmark